Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Mary - 27 juli 2012 14:06

Matheo kom hem nu, han har varit på Mini Sats medan pappa tränat. Fick en bild på Matheos huvud och hans bett, mitt i pannan/hårfästet och den på höger tinning är ju overkligt stora?!?!?!?! Han säger att det varken gör ont eller kliar? Hur nu det kan vara möjligt?

Fick även plocka bort en fästing som satt sig vid Stellas öra...

Av Mary - 27 juli 2012 12:05

Igår åkte vi till Matheos gudfars landställe i Flen. Vi grillade, spelade boll och hade jättemysigt. När solen började gå ner så kom myggen fram och vi rollade in oss i Mygga. David får alltid stora bölder som kliar som tusan, innan jag fick barnen var jag lika drabbad men nu verkar de inte tycka om mig lika mkt, tack och lov!! Till och med Stella hade mygg på sig, och vi plockade bort två fästingar som kröp på henne, huah, inte trevliga djur! Imorse när vi vaknade så såg jag världens bula i Matheos tinning. Det ser ut som han ramlat och slagit sig, stackarn! Ska ta ett kort senare och se om det syns bra på bild. Han har även på armar och ben, och så fick jag plocka bort två stickor. Men vi hade trevligt så det var det värt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards