Alla inlägg under augusti 2012

Av Mary - 15 augusti 2012 20:20

Jag börjar bli riktigt shoppingsugen... Jag har köpstopp då man inte är särskilt rik som föräldraledig. Blir bra att börja jobba igen så småningom. Men titta måste man ju få göra. Blev inbjuden till Sabina and friends utförsäljning, tyvärr är vi bortresta då : ( Kläderna nedan är från deras hemsida och fotade av David. Givetvis vill jag ha allihop ; )

Av Mary - 15 augusti 2012 20:11

Amelia har börjat prata i telefon, det spelar ingen större roll om hon har en telefon eller fjärrkontroll, hon tar den till örat och lyssnar och pratar. När jag pratar i telefon med morfar så håller hin telefonen mot örat och skiner upp som en sol, när hon känner igen hans röst.

Av Mary - 14 augusti 2012 08:35

När vi gick upp i morse så åt vi frukost vid soffbordet pga av kaoset i resten av lägenheten. Amelia hade ätit färdigt och kröp omkring och stod vid soffkanten som hon brukar göra. Då släpper hon båda händerna och vänder sig om, tar ett par steg och tar tag i soffbordet. Jag tror inte hon förstod själv vad som hände, resten av familjen blev iaf väldigt stolta!

Av Mary - 13 augusti 2012 08:44

Förra veckan var dagis stängt pga planering inför hösten. Så idag blev första riktiga skoldagen för Matheo. Han skulle börja i ny grupp med nya fröknar, han känner redan de flesta, om inte alla så det kommer gå bra. De kommer ha en mjukstart på terminen med kortare utflykter som inte kräver matlåda. Från den 15:e så blir det riktiga utflykter och även simning. Hur roligt är inte det??

Av Mary - 11 augusti 2012 07:44

Matheo är så söt! Han har börjat tycka att det är pinsamt att se när någon pussas, detta gäller även på TV. Då håller han handen för ögonen och vågar knappt ta bort dem i skräck för vad han kan få se. När man frågar vad de gör så säger han att de äter varandra.

Av Mary - 10 augusti 2012 14:39

Kommentera gärna så jag vet vilka som är inne och läser min blogg. Vet att det varit dåligt med inlägg och jag ska försöka bättra mig!

Av Mary - 10 augusti 2012 10:19

Matheo har vitt linne och svarta mjukisar från H&M och Amelia har en rosa Ralph Laurenklänning med tillhörande trosor som hom fick av gudmor och Micke när de var i New York.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards