Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Long time no write...

Av Mary - 26 november 2011 20:51

Det har blivit dåligt uppdaterat på bloggen den senaste tiden av en rad olika anledningar. Men nu ska vi försöka ändra på det och lägga upp en hel del, det händer ju en del. I morgon är det första advent och vi ska julpynta här hemma. Matheo ska hjälpa mig har han sagt, att sätta upp tomtar och julstjärnor så vi får julfint. Jag beställde nya julstjärnor att hänga i fönstren, de gamla var både tråkiga och trasiga. I veckan tog jag upp lådorna med julpynt i för att försöka leta rätt på vår ljusslinga till balkongen som är borta, hittar den bara inte, vilket irriterar mig ngt fruktansvärt! Den var ju så fin. Jag hittade en annan som vi haft tidigare som vi satt upp. Frågan är om jag inte sk köpa en ny sån också... Är inte helt nöjd med ljuset i den, den lyser upp så dåligt, man vill ju att det ska synas ordentligt! Vi får se hur vi gör... När vi bodde i "det röda huset", som Matheo alltid säger, så hade en av grannarna en tomte som klättrade på fasaden för att komma in i fönstret med julklappar, jag tyckte den var så rolig och ville gärna ha en egen. Nu har jag hittat en liknande. Den ska upp så fort den kommer med posten... Jag tror Matheo kommer tycka om den. Ska fota den så fort vi fått upp den.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards