Alla inlägg under augusti 2011

Av Mary - 20 augusti 2011 09:30

Den senaste tiden har jag haft lite svårt att aktivera och leka med Matheo. Hn pratar hela tiden om att gå till fotbollsplanen och spela fotboll, vilket är lite svårt för mig just nu. I veckan så hämtade David på dagis och gick till fotbollsplanen. Där hade skolan, årskurs 2, idrott, och de ville alla spela med Matheo. Jag skriver inte så mycket mer, utan lägger upp filmer inom kort istället. Jag tror i alla fall att han har talang och hoppas att intresset håller i sig... Då får jag bli soccer mom på heltid, hahhahaaa...


                  











Av Mary - 16 augusti 2011 20:15

             

 
Av Mary - 9 augusti 2011 20:15

Idag tog vi en tur till Furuviksparken med familjen Ösgårds, jag hade aldrig varit där förutom men måste säga att parken var tillräckligt stor och bra med tanke på de extra kilo jag går och bär på just nu, vilket inte är några ska jag säga... Matheo var inte lika intresserad av djuren som han var när han var mindre, men när vi kom till alla karussellerna så vaknade han till liv och skulle åka ALLT, stackars pappa som fick åka allt med honom. Han fick inte åka lika mycket som på Öland men jag tror han var ganska nöjd ändå. När vi åkt kart så gick vi och badade, tyvärr kom molnen och det åskade runt ikring oss så vi packade ihop våra saker och åkte hemåt. Det blev en bra dag och Matheo somnade som en stock så fort vi satt oss i bilen.


            

  

Av Mary - 5 augusti 2011 22:00

Idag fick vi gå på cirkus. Jag har inte varit på cirkus sedan vi bodde på Ingarö, om man bortser från små cirkusuppträdanden som t.ex på Ölands djurpark. Morfar var med och det blev en ganska sen kväll. Matheo blev trött efter pausen och sa att han ville gå hem. Men han höll ut hela föreställningen. Vi tyckte det var lite tråkigt p.g.a att det var så lite djur. Det var hästar och ett sjölejon, sjölejonet vr jätteroligt men annars var det kanske för lite större, då det var mycket clowner och akrobatik.


     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards