Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Mary - 29 juni 2010 18:01

     



Idag visar termometern på balkongen 28 grader (kl.18:01), inte helt fel. Synd bara att man inte har semester och kan njuta lika mycket av solen och värmen! Jag cyklade hem från jobbet, trampade upp för alla backarna medan svetten rann och bestämde mig för att plocka ihop badbyxor och handduk till Matheo och åka till Midsommarkransen och plaska i plaskdammen där.  Mathei blev jätteglad när han såg mig på dagis och blev ändå lyckligare när jag sa att vi skulle bada, han frågade "bada ute?" och givetvis skulle vi det. vi tog cykeln och trampade ner. Det var fyra barn där med sina respektive föräldrar och badade så det var ingen trängsel som jag iofs hade förberett mig en varm dag som denna. Matheo hoppade i vattnet och badade i nästan en timme innan det var dags att åka hem och laga mat.


Tyvärr har kameran gått sönder så jag kan inte fota eller spela in filmsnuttar...

: (

Håller på och kikar på en ny kamera som jag måste ha innan semestern börjar, jag vill ha en Canon, kompakt, snabb och man ska kunna filma. Någon som har någon att rekommendera?


        

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards